ponedeljek, 15. september 2008

Nekaj novih igrač

Kje naj začnem... pri disku, za borih 79€ je odlična izbira za vse tiste k rabte mal več placa (WD my book essentials 500GB), uzel sem ga pa zato ker mi pač zmanjkuje placa na mojem fiksnem disku (250GB)... s kamero sem dolg časa odlašal, ker sem hotu HDD, DVD kamere mi pa niso ušeč... naposled so se le tolk pocenile, da se je splačalo vzet, sony pa zato, ker je korak pred drugimi (ergonomija, funkcije, objektiv,...) razlog za nakup je bil pa seveda moj sin Erik. Naslednja igrača je manualni objektiv tokina 200/3.5, katero sem zamenjal za eno drugo tokino (50-250 macro), manualni so zakon, sploh pa če so fiksni :)...pa še fleš; sem ga tolk zrihtal da dela na digitalcu, sicer manualno ampak dela, pa še kot slave ga lahko uporabm in to brezžično ;) to bo to... zj pa fotkat.. am snemat... fotkat :)

Ni komentarjev: